Foodbranche - Opvallen is verkopen

Aandacht van de shopper is belangrijk in de foodbranche en voor de fast moving consumer goods (fmcg). Van de aankoopbeslissingen wordt in ruim 70% van de gevallen deze op de winkelvloer genomen. De presentatie van het product of merk is een belangrijke sleutel tot onderscheid. De productpresentatie moet aandacht trekken en opvallen. De lijfspreuk van Jolfix is dan ook al jaar en dag ‘Opvallen is verkopen’. Hier ziet u hoe, met behulp van de Jolfix 1001 oplossingen voor bevestiging van Point Of Sale reclame, de productpresentatie van FMCG in de foodbranche de juiste aandacht van de shopper trekt. Jolfix levert met haar bevestigingen voor Point of Sale reclame een belangrijke bijdrage in de transitie van shopper naar consument. Lees verder...

Foodbranche onderdelen

Op pagina's die zich onder bovenstaande knoppen bevinden, vind je afbeeldingen en Jolfix producten die als inspiratie dienen voor een supermarkt, een slijterij en een horecagelegenheid. Herken jij je eigen branche niet in een van de inspiratie pagina's, neem contact met ons op en we denken graag met je mee, geven graag nieuwe ideeën en oplossingen voor jouw specifieke POS vragen.

Populaire producten

Of het nu om bijvoorbeeld een supermarktslijterij of horeca etablisement gaat, Jolfix biedt 1001 oplossingen voor bevestiging van POS reclame. In dé Point of sale webshop, de Jolfix Webshop, vind je de meest geschikte oplossingen voor bevestiging van winkelreclame of point of sale reclame in de foodbranche en voor de fast moving consumer goods.

In de supermarkt werkt de consument zijn boodschappenlijstje veelal routinematig af. Om de aandacht te trekken voor jouw product zal de presentatie opvallend moeten zijn. In een ‘splitsecond’ beslist de consument voor jouw product of dat van je concurrent. In de bonte verzameling van verpakkingsvormen en kleuren is het zaak om met behulp van de Jolfix schapstoppers de aandacht te trekken van de shopper. Op onze Supermarkt inspiratiepagina geven wij je een goed overzicht van de mogelijkheden op het gebied van schap- en gangpad communicatie. Jolfix biedt met bevestigingen voor aan het schap en in het gangpad verschillende professionele mogelijkheden voor een opvallende schappresentatie of aandachttrekker. In de subcategorie schapstoppers vind je vele handige bevestigings artikelen voor point of sale reclame.

Foodbranche - supermarktHiernaast een voorbeeld van zes vakken van een supermarkt schap. Er is veel keuze aan producten in de zes schappen en de aandacht gaat als eerst naar de opvallende, rode, scharnierende schapkaarthouder , waar een duidelijke boodschap op staat. Een opvallende boodschap of point of sale reclame aan het schap bevestigen kan ook met de andere joflix schapstoppers, gepresenteerd in de jolfix webshop, zoals daar zijn de wiebelaar of wobbler , de duofix of de twinfix, maar vergeet ook niet de verschillende soorten kaartgrippers die je eenvoudig in de prijskaartrail kunt schuiven en er vervolgens een schapstopperkaartje in aan te brengen.

Foodbranche - SlijterWat in de supermarkt geldt, is ook van toepassing in de slijterij . Jolfix heeft ook voor de presentatie van Point of Sale reclame in de slijterij een ruim assortiment van bevestigingen en oplossingen. Of je nu een aanbieding duidelijk wil communiceren of dat je uitleg wilt geven over de unieke eigenschappen en/of ingrediënten van het product, Jolfix heeft specifiek voor point of sale reclame in de slijterij 1001 oplossingen. Hierdoor kun je de aandacht trekken van de consument met een professionele bevestiging van de Jolfix point of sale bevestigingen.

De consument zal niet alle flesetiketten willen lezen. Maar een opvallende presentatie van een interessante boodschap trekt wel de aandacht, opvallen is verkopen! Dat is de wens van de drankenproducent en de slijter. Een wijnfles voorzien van een DopperTopper of Flessenring met de juiste boodschap, een schap met verschillende dranken van merk X, voorzien van een ACTIE communciatie, gepresenteerd middels een L-Staander of een categorie aangeduid met een Banierhanger .

Het zijn enkele mogelijkheden uit ons ruime assortiment van 1001 oplossingen voor bevestiging van Point of sale reclame.

Foodbranche - HorecaIn de horecagelegenheid wil je gast, naast een goed plekje, eenvoudig een keuze kunnen maken uit een menu of drankje. Voor de menukaart heb je de beschikking over een ruime keuze van menuhouders. Voor het dagmenu is er in een wissellijst, een L-staander of een vloerstandaard. De drankenkaart kan een boekje zijn, gestoken in een menuhouder voetje , of opvallend aanwezig in een stervormige menukaarthouder of driekantige menukaartkaarthouder. Een boodschap bevestigen aan de tap, kan met behulp van de FlexoClip, leverbaar in transparant of op kleur. Om je gasten makkelijk een visitekaartje of folder te laten pakken gebruik je de visitekaarthouder en een folderhouder of brochurehouder van Taymar . Bepaalde informatie, zoals bijvoorbeeld de huisregels, dient op te vallen. Dit kan door gebruik van een wandposterhouder, waar een kaart gemakkelijk in- en uitgeschoven kan worden.

Gastvrijheid, vriendelijke medewerkers en juiste communicatiemiddelen zorgen voor tevreden- en goed geïnformeerde gasten, die zich thuisvoelen in je horecagelegenheid.

In het Hotel willen de gasten geïnformeerd worden over de mogelijkheden in de buurt of de stad. In de hotelkamer en/of aan de hotelbalie heb je de mogelijkheid om alle informatieve folders en brochures professioneel en overzichtelijk te presenteren met behulp van de Jolfix folderhouders en brochurehouders . Maar ook voor het buiten presenteren van je informatie heeft Jolfix een oplossing in de vorm van de outdoor folderhouders. Visitekaartjes van het hotel in een nette visitekaarthouder, menuhouders voor menukaarten in het hotel-restaurant, naambadge voor herkenbaarheid van de medewerkers of zelfs folderbakken voor buiten, alles wat u nodig heeft om de gasten te informeren en het hotel aan ze te presenteren: Jolfix heeft een oplossing!