Supermarkt

Voor communicatie aan het schap heeft Jolfix 1001 oplossingen. De ronde- en smalle wiebelaar zijn goede oplossingen om de shopper te informeren over het product waar die voor staat. Simpel een licht kaartje met daarop de aanbieding, een specifieke product eigenschap of extra product informatie bevestigd aan de smalle wiebelaar of wobbler. De wiebelaar of wobbler plak je direct aan de prijskaartrails of scanrails.
De shopper wandelt met zijn boodschappenkar door het gangpad. Om zijn aandacht te trekken gebruik je een
of . Schapstoppers en Blikvangers worden haaks op het schap gepresenteerd zodat de shopper zijn aandacht wordt getrokken. Je wilt een kaart haaks op het schap bevestigen, een kaart in de looprichting bevestigen. Met behulp van de zelfklevende of hang je de kaart haaks aan het schap.Ook met de folderkoordje of in een bevestigd aan het schap. Je wilt een folder aan het schap of aan het product bevestigen. Hiervoor gebruik je een folderhouder die je samen met een kaartgripper aan de prijskaartrails of scanrails vastmaakt.
, de , bevestig je een kaart haaks op of aan het schap. Staat je shopper voor het schap en wil je hem extra informeren over je product of merk dan kan je dit doen met een folder aan eenOm een bundeltje folders vast te maken aan het schap, of om een bundel folders bij het product bevestigen, gebruik je een folderkoordje. Met een folderkoordje samen met de is dat zo voor elkaar.
Heb je een aanbieding voor een product in het koelschap en wil je een kaart bevestigen aan de glazen koelschapdeuren dan gebruik je
van beide kanten goed zichtbaar voor de shopper en gemakkelijk gemonteerd aan de koelschapdeur. Voor het bevestigen van een kaart aan de koelschapdeur zijn overigens meerdere
heel geschikt. De zuignap met gripper kan je heel goed gebruiken voor het plakken van een kaart op glas.
Op de body en healthcare afdeling wil je cross-selling genereren voor bijvoorbeeld shampoo en deodorant. Deo’s ophangen en verkopen bij de shampoo kan gemakkelijk met de
. Met een bevestig je deze aan het schap, eenvoudig en snel.Voor het aanprijzen van de groenten of fruit in kratten op de versafdeling met een klem waar je een kaart in kan stoppen gebruik je de flexoclip, leverbaar in verschillende uitvoeringen.
Een kaart aan het plafond bevestigen doe je eenvoudig met het TL-haak of trekveer.
en eenVoor een display aan het plafond kan je een kaart of display aan het plafond ophangen met een triarama.
en een met de bevestig je een kaart aan het plafond. 3D presentatie aan het plafond kan ook met deOp de wijnafdeling in de supermarkt een kaart bevestigen aan een fles doe je met een flessenring of .
Met de introductie van de inspiratiepagina’s en branche oplossingen geven wij voorbeelden en proberen wij je te helpen, te leiden en te inspireren met het maken van je keuze. Opdat je gemakkelijk en snel komt tot de juiste oplossing van de bevestiging van je point of sale reclame, het verrijken van je drukwerk of het presenteren van je folder- en kaartmateriaal.
Aandacht van de shopper is belangrijk in de foodbranche en voor de fast moving consumer goods (fmcg). Van de aankoopbeslissingen wordt in ruim 70% van de gevallen deze op de winkelvloer genomen.
In de bonte verzamelplaats van verpakkingen en producten in de supermarkt, is het belangrijk je te onderscheiden en de aandacht te trekken van de shopper voor je product(groep) of merk.