Wit- en bruingoed

De wit- en bruingoed branche kent veel concurrentie, de shopper heeft enorm veel keuze mogelijkheden. Is het niet tussen merken en soorten producten dan wel op de wijze hoe en waar het product aan te schaffen. Kortom werk aan de winkel in de winkel!
In de winkel neemt de consument in meer dan de helft van de gevallen zijn beslissing, het is dus zaak om een goede point of sale reclame uiting te bevestigen. Jolfix heeft wel 1001 oplossingen voor het bevestigen van point of sale reclame.
Lees verder...De usp’s van een product goed onder de aandacht brengen door een kaart te bevestigen aan het product (on product display) doe je samen met een
en
. Maar je kan natuurlijk ook een wervende showkaart plaatsen op de wasmachine door een L-staander of menukaarthouder te gebruiken.
De klant informeren met een display aan het plafond samen met een productaanbieding kan heel gemakkelijk met behulp van een wiebelaar of wobbler, waarbij deze schapstoppers zijn die maken dat na de actieperiode de productaanbieding kaart eenvoudig kan worden verwijderd.
in combinatie met een ophangbevestiging zodat de kaart boven de vaatwasser naar beneden hangt. Een product aanbieding aan de vaatwasser bevestigen gaat heel gemakkelijk met eenEen speciale aanbieding, alleen geldig bij aanschaf van het product in de winkel kan met behulp van een folder of flyer worden gecommuniceerd en gepresenteerd in een . Een pakkende promotiekaart aan het product met een verwijzing naar de actiefolder bevestig je met een
of
.
De rol van het personeel in de wit- en bruingoed branche is ook heel belangrijk als het gaat om de verpersoonlijking van advies en service. Om de persoonlijke aanpak extra te benadrukken gebruik je een visitekaarthouder, naast de naambadge is een visitekaartje of informatiekaartje net even iets extra’s om de klant de persoonlijke aandacht te geven.
. Een visitekaartje berg je op in een visitekaartdoosje of presenteer je in eenDe wit- en bruingoed branche kent veel concurrentie, de shopper heeft enorm veel keuze mogelijkheden. Is het niet tussen merken en soorten producten dan wel op de wijze hoe en waar het product aan te schaffen. Kortom werk aan de winkel in de winkel!
In de winkel neemt de consument in meer dan de helft van de gevallen zijn beslissing, het is dus zaak om een goede point of sale reclame uiting te bevestigen. Jolfix heeft wel 1001 oplossingen voor het bevestigen van point of sale reclame.