Reclameren

ReclamerenIndien je een klacht hebt over de bestelde artikelen, willen wij dit zo goed mogelijk voor jou verhelpen. Er gelden wel een aantal voorwaarden waarbinnen er gereclameerd kan worden:

'Kleef producten' zoals tapes, sluitzegels, kleefpads, klittenband, lijmsnotjes, en dergelijke, dienen van tevoren te worden getest op functionaliteit. Wij sturen je graag kosteloos modellen toe per post (zolang de modellen in een envelop en door je brievenbus passen).

Mogelijke klachten over de ontvangen hoeveelheid, het ontvangen artikel, de kwaliteit van het artikel, en dergelijke, dienen binnen 3 werkdagen na bestelling aan ons te worden gemeld. Aan de hand van het gewicht en voorraad, kunnen wij gemakkelijk nakijken wat er gebeurd kan zijn en zo kunnen we tijdig de klacht verhelpen.

Als je het niet eens bent met de factuur dien je dit binnen maximaal 8 dagen na factuurdatum aan ons te melden. Alleen dan kunnen wij je klacht behandelen en alles rechtzetten.

Jolfix is niet verantwoordelijk voor vervolgschade.