Non-foodbranche - Opvallen is verkopen

Net als in de Food gaat het in de Non-Food ook om de aandacht van de shopper voor het product of merk. Op de winkelvloer maakt de shopper in 70% van de gevallen de definitieve keuze. Met een goed doordachte marketingcampagne en goede presentatie op de winkelvloer beïnvloedt u de transitie van shopper naar consument. De point of sale bevestigings-producten van Jolfix zijn hierbij onmisbaar. De gehele winkel is belangrijk voor de beleving van de shopper. Hoe de aandacht van de shopper of consument te trekken? Dat doe je met schapstoppersplafondbevestigingen en presentatie en informatie producten Maar ook winkelvloer displays helpen om de aandacht van de shopper te vangen en deze te informeren en te verleiden tot koop van je product. Opvallen is verkopen!

Lees verder...

Foodbranche onderdelen

Op pagina's die zich onder bovenstaande knoppen bevinden, vind je afbeeldingen en Jolfix producten die als inspiratie dienen voor een supermarkt, een slijterij en een horecagelegenheid. Herken jij je eigen branche niet in een van de inspiratie pagina's, neem contact met ons op en we denken graag met je mee, geven graag nieuwe ideeën en oplossingen voor jouw specifieke POS vragen.

 

Populaire producten

vanaf € 11,75
vanaf € 5,95
vanaf € 3,75

De 1001 oplossingen voor bevestiging van Point of Sale reclame maken Jolfix een onmisbare partner als het gaat om communicatie op de winkelvloer. Met behulp van onze schapstoppers zorg je voor een opvallende schappresentatie van je product in een parfumerie/drogisterij , een zorgwinkel of elektronica zaak. Opvallen is verkopen!

Non food schapstoppersMet behulp van onze schapstoppers , zoals de wiebelaar, wobbler, twinfix en duofix of twinstick heb je de juiste tools in handen voor een opvallende presentatie van je Point of Sale reclame aan het schap. Voor on-product display kan je ook terecht in dé Point of sale webshop. Jolfix heeft hiervoor speciale klevers ontwikkeld die uitstekend hechten en zich goed laten verwijderen zonder dat er kleef- of schuimresten achterblijven. De fixtwist en duofix met acrylaatklever zijn beproefde topproducten voor on-product display. Bevestig je informatie kaartje met een folderkoordje aan de fixtwist of plak je informatie kaartje aan de duofix en bevestig deze aan het product.

Non food kaarthoudersVoor de parfumerie- en drogisterijbranche is een goede winkelpresentatie evident. De landelijke campagnes voor body- en healthcare krijgen extra lading op de winkelvloer met behulp van de presentatie producten van Jolfix. Voor de bevestiging van deze point of sale reclame hebben wij een ruim assortiment fantastische producten.

Non food plafond

Voor het promoten van groeiende en bloeiende producten in het Tuincentrum kan je bij Jolfix ook terecht. Wil je een informatiefolder presenteren bij de buitenplanten dan gebruik je hiervoor de waterdichte outdoor folderbak. Evenzo goed kan je in de tuincentra je kerstaanbiedingen promoten met behulp van de Jolfix schapstopper . Trek de aandacht van de shopper met een kaartje aan het schap of informeer de shopper met een L-staander over die mooie tuinset.

Heb je een kledingzaak en wil je de aandacht richten op de nieuwe collectie, dan gebruik je bijvoorbeeld de flexoclip . Het aanbrengen van een kaart op een kledingrek is met de flexoclip super eenvoudig en professioneel. Wil je de shopper verleiden voor de mode van het zomerseizoen, hang dan kaarten aan het plafond met de triarama. De triarama maakt de platte twee dimensionale plafondkaart tot een drie dimensionale plafondpresentatie, zichtbaar vanuit meerdere hoeken in de winkel, opvallend en aansprekend door zijn ruimtelijk effect.