Parfumerie en Drogisterij

Net als op veel Non-Food winkelvloeren, gaat het in een parfumerie of een drogisterij ook om de aandacht van de shopper voor het product of merk. Op de winkelvloer maakt de shopper in 70% van de gevallen de definitieve keuze. Met een goed doordachte marketingcampagne en goede presentatie op de winkelvloer beïnvloed je de transitie van shopper naar consument.

De POS bevestigingen van Jolfix zijn hierbij onmisbaar. De gehele winkel is belangrijk voor de beleving van de shopper. Van schapstoppers, via plafondbevestigingen, naar presentatie en informatie producten probeer je de aandacht van de shopper te vangen en deze te informeren en te verleiden tot koop van het product. Opvallen is verkopen!

Lees verder...
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3

Parfumerie - opvallen is verkopenVoor de parfumerie- en drogisterijbranche is een goede winkelpresentatie van groot belang. De landelijke campagnes voor body- en healthcare krijgen extra lading op de winkelvloer met behulp van de presentatie producten van Jolfix. Voor de bevestiging van deze point of sale reclame hebben wij een ruim assortiment fantastische producten. Folder houders in alle formaten en kaartstandaards voor extra informatie over het product, vloerstandaards te plaatsen bij speciale actie displays, bannierhangers voor een duidelijke markering van de productcategorie, flexoclips en snaplock-wissellijsten voor specifieke productpresentatie. Met behulp van de flexoclipsbijvoorbeeld heb je een aansprekende bevestiging voor je extra productinformatie of bijvoorbeeld een Moederdag aanbieding, eenvoudig en opvallend aan het schap te bevestigen met een professionele en ‘catchy’ uitstraling.

Non food plafondDe specifieke thema’s als Lente, Pasen, Vader- en Moederdag, Sinterklaas en Kerst zijn bijvoorbeeld met de plafondbevestingen opvallend te presenteren. De triarama maakt de platte twee dimensionale plafondkaart tot een drie dimensionale plafondpresentatie, zichtbaar vanuit meerdere hoeken in de winkel, opvallend en aansprekend door zijn ruimtelijk effect.

Drogist - opvallen is verkopenIn een drogisterij heeft de consument een enorme keuzemogelijkheid in allerlei verzorgingsartikelen. Een fles shampoo, conditioner of andere haarverzorging, laat je simpel opvallen met een wiebelaar. Een deo, douchegel, zeep of bodylotion laat je bijvoorbeeld goed uitspringen met een gripper of haaievin clip, welke ervoor zorgt dat het kaartje haaks op het schap wordt geplaatst en zo de aanbieding laat zien. Artikelen zoals bepaalde medicijnen en eerste hulp producten, dienen vaak van meer informatie op het schap te worden voorzien. Met een L-staander (verkrijgbaar in verschillende formaten) geeft u de consument alle nodige informatie over deze artikelen.